[Epitesz-barkacs] házi vízellátó

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Május. 1., Sze, 08:32:29 CEST

> 1970-es években beszerzett házi vízellátó rendszer (hidrofor) tartályát
> tettem le a pincébe a kutam mellé. Egy kinyílt tartályu, ezáltal tönkre

Erről beszéltem aki keres az talál, ha meg annyi hely sincs akkor nincs
miről beszélni :)

>Nem tudom, csak egy erzes. A lufis tartalyban illetve bekotesi modszernel
>pango viz keletkezhet a tartalyban. Lufis tartalyban viszont nem erintkezik
>levegovel a viz.

És amikor először töltöd fel vízzel akkor a benne lévő levegővel  mi lesz ?
Csak mert a tartály tetején nincs légtelelenítő csavar így mindenképpen
marad benne valamennyi levegő.

Pangó víz az lesz benne, de az a gumilufi sem annyira egészséges :)

zsolt