[Epitesz-barkacs] házi vízellátó

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2013. Május. 2., Cs, 07:55:38 CEST

Szervusz Mágus!

majd az oldalsó (kb alkó 1/4 magas) csappal leengedték a vizet, így

> megint onnan feltöltődött levegővel, csapot elzár, kialakult a
> "nyomólégfeltöltés"
> újra áramot kapott, aztán megint ment rendesen
>
> tehát nyomásmérő és autópumpa, autógumikompresszor hiányában is életre
> lehetett

Igen, de így rossz helyen van a rendszer munkapontja. Kiszámoltam, meg a
gyakorlat is igazolja, hogy nagyobb kezdő nyomás kell "kevés víz, szivattyú
indul" állapothoz. Sajnos értékre már nem emlékszem. Illetve ha így
csinálod, kisebb vízmennyiség fog ingadozni, gyakrabban kapcsol a szivattyú.

szia: Balázs