[Epitesz-barkacs] házi vízellátó

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 2., Cs, 09:35:42 CEST

az általam említett mód Mari néni, Józsi bácsi által is elvégezhető
nyomásmérő nélküli hidrofortartály újraindításához való egyszerű mód

először 3db (szerintem Neked sem tetsző)
Italtecnica LP3/8
Üzemi feszültség: 230 V, 50 Hz; Max. áramerősség: 16 A; Gyári
beállítási érték: 0,2 bar; Kikapcsolási nyomás (állítható): 0,1-0,8
bar

Szárazon futás védelem 0,4-1,5 bar között állítható.
Wilo Hidrofor 50 automatika készlet - Akciós gépész webáruház

Italtecnica LP 3/15
Üzemi feszültség: 230 V, 50 Hz; Max. áramerősség: 16 A; Gyári
beállítási érték: 0,8 bar; Kikapcsolási nyomás (állítható): 0,4-1,5
bar

********************
persze, hogy igazad van, Te is, meg én is "bele nem nyugvó", módosításra
is hajlamosak vagyunk:
--------------
Nyomáskapcsolók vízhez 1-5bar,1 fáz., 250V/16A
http://www.nyomaskapcsolo.com/hu/catalog/select/prdct/154/PM-5-3WPM-5-2W-PM5-nyomas--kapcsolo-elagazo-idommal-es-nyomasmer-oraval
itt is 2 fajta gyári beállítás van
http://www.nyomaskapcsolo.com/images/extra/Image/ITA/PM_web.jpg
-------------------
ez is állítgatható

Italtecnica PM/5-3W nyomáskapcsoló
Nyomástartomány: 1-5 bar; Gyári beállítás: 1,4 - 2,8 bar; Minimális
nyomásértékkülönbség: 0,5 bar; Maximális nyomásértékkülönbség: 2,5
bar; Névleges áramerősség: 16 A, ( 10 A ) Névleges feszültség: 250 V;
Védettség: IP 44;

Italtecnica PM 12 nyomás kapcsoló
Nyomástartomány: 3-12 bar; Gyári beállítás: 5,0 - 7,0 bar; Minimális
nyomásértékkülönbség: 1,3 bar; Maximális nyomásértékkülönbség: 4,0
bar; Névleges áramerősség: 16 A, ( 10 A ) Névleges feszültség: 250 V;
Védettség: IP 44;
ez a levegővel érintkező régi világról
http://www.vgfszaklap.hu/lapszamok/2001/november/34-200111/166-h%C3%A1zi-v%C3%ADzell%C3%A1t%C3%B3-berendez%C3%A9sek-ii

gumiballonos ketyerékről: