[Epitesz-barkacs] Hőmérséklet

Kaczmarek Edvard edk-barkacs at babakezek.hu
2013. Május. 2., Cs, 22:13:09 CEST

> Megnézem a met.hu és azt látom, hogy Budapest 28 fok, nálam kint a teraszon
> naptől védett helyen 25.4 fok

Miért kellene nálad ugyanolyan melegnek lenni, mint a budapesti
mérési ponton (vagy ah több van, azok átlaga)???

Hőmérőkkel különben szívtam én is. Van egy digitem, amiről azt
gyanítottam, kb. egy fokkal kevesebbet mutat a ténylegesnél.
Vettem egy analógot (fémspirálrugóst). Azt hozzáállítottam egy
hivatalosan kalibrálthoz. Hazahoztam, és mit tapasztaltam? Nem egy
fokkal többet mutat, mint a szerintem lefele csaló digit, hanem
egy fokkal még kevesebbet!

Ed