[Epitesz-barkacs] Hőmérséklet

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 2., Cs, 22:30:36 CEST

az emberek hajlamosak azt hinni, hogy a homerseklet egy olyan konkret
valami, mint a feszultseg. rateszem a multimetert, aztan megmutatja hany
volt van a drotban.

a szokasos dolgok sokkal kevesbe vezetik a hot mint a drot az aramot. ezert
az a fogalom hogy "a szoba homerseklete" az egy baromira nem letezo dolog,
igy aztan megmerni sem lehet, csak azt hisszuk.

Vajk