[Epitesz-barkacs] Belso hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Május. 6., H, 13:37:54 CEST

Varga Tibor wrote:

> Eléggé összetett a probléma. :-)
> Az én ötletem a következő:
> Egy gipszkarton fal vagy esetleg lambéria.
> A szoba felől nézve a következő rétegrendet javaslom: lambéria,
> szigetelőanyag, légrés, fal
> A lambéria legaljára és legtetejére egy leszedhető darabot kell rakni.
> Ezt télen elmozdítják, nyáron a helyére rakják.

Hú, ezt tetszik! Évekig fent lehet nyugodtan, és anélkül használja ki a két
lehetőséget (szigetelés és hő-beengedés), hogy évente kétszer nagy melót kellene
befektetni.

Már csak az a kérdés, hogy milyen helyiségekről van szó. Szerintem annak nincs
akadálya, hogy ezt a rendszert valami távtartással stabilra odarögzítsék, akkor
a végén (elköltözéskor, ha a tulaj úgy óhajtja) csak a rögzítés lyukait kell
befoltozni, max azt a falrészt újratapétázni, de szerintem örülne a tulaj meg a
következő bérlő is a megoldásnak.

Köszönöm, ez tényleg tetszik! Kérdés, hogy a családtag mit szól hozzá. Szerintem
neki is tetszeni fog. Hálistennek biztosan nem nekem kell kiviteleznem. :)