[Epitesz-barkacs] Belso hungarocell

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Május. 6., H, 13:22:00 CEST

Sziasztok!
Józsi!

Eléggé összetett a probléma. :-)
Az én ötletem a következő:
Egy gipszkarton fal vagy esetleg lambéria.
A szoba felől nézve a következő rétegrendet javaslom: lambéria,
szigetelőanyag, légrés, fal
A lambéria legaljára és legtetejére egy leszedhető darabot kell rakni.
Ezt télen elmozdítják, nyáron a helyére rakják.

Így a légrésben áramló levegő be tud jutni a lakásba és télen melegíti azt.
Másik megoldás az alsó és felső szellőző kialakítására egy kerek lyuk,
amibe
halk ventillátor szerelhető.

Azért javasoltam a lambériát, mert utólag könnyen eltávolítható és
viszonylag könnyen visszaállítható az eredeti állapot.

Nagyon elvetemült az ötletem?

Ha hungarocell szigetelés készül, akkor azt hungarocell ragasztóval kell
felragasztani.
Ajánlatos a dűbelezés is, de megmarad anélkül is.
A lakás felőli oldalára ugyanezzel a ragasztóval üvegszövet kerül és
szintén a ragasztóval glettelés.
Ez a ragasztós felület alkalmas a tapétaragasztásra.
Az üvegszövet és a hungarocell ragaszós glettelés nélkül nagyon sérülékeny
lesz.

Üdv. Tibi