[Epitesz-barkacs] Belso hungarocell

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 6., H, 14:15:05 CEST

1. kellene a lepcsohaznal felul szellozest adni. felszorul most a tetejebe
a meleg.
2. biztos ez a problema?

Ha a hataros fal 25m2 (ami azert jo sok am), a lakas meg csak 25 fokos, a
lepcsohaz 35, a fal tenyezoje meg 1, akkor is csak 250W jon be rajta a
lakasba, az meg azert nem olyan sok. (keves sem). 5cm hungarocell kb
lefelezi ezt. azert a max 150W-ert erdemes?

Meg kellene merni a fal belso oldalanak homersekletet.

Vajk