[Epitesz-barkacs] Belso hungarocell

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Május. 6., H, 14:25:59 CEST

A hőmérséklet különbséget meg lehet mérni?
Mert tényleg felesleges kiadás lehet, ha elég kicsi a lépcsőház és a lakás
közötti hőmérséklet különbség.

Például a padlásterek szigetelése is nyáron a fontosabb.
Legyen a padlástéri szobában a kívánt hőmérséklet mondjuk 25Celsius.
Télen a hőmérséklet különbség -10 Celsius esetébe 35 fok. Ilyen hideg meg
ritkán van.
Nyáron a 35 fokos különbséghez 50 celsius fokos tetőcserép kell. Ez meg
áprilistól szeptember végéig
nagyon gyakran előfordulhat.

Üdv. Tibi