[Epitesz-barkacs] Gitárerősítő?

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Május. 12., V, 17:49:33 CEST

Igen. Ezen van egy hangolo elektronika es egy kis eloerosito, plusz
hangszinszabalyozo (ahogy a gugliban latom, rakeresven a Cort CE304T
kifejezesre). Ennek az eloerositonek a kimeno jele nem kepes meghajtani
egy hangszorot, a kimeno impedancia eleve mas, nagy impedanciaju, kis
szintu jelet ad ki. Ehhez kell egy vegerosito is. Kiprobalni ugy tudnad,
hogy a kimeno jelet egy barmilyen otthoni hifi berendezes "line"
bemenetere dugod fel. Elvileg akkor "valahogyan" szolnia kellene.

Es hat termeszetesen elem is kell hozza. Ugy latom, itt a kepeken, hogy
elem (elem allapot?) kijelzese is van:
http://www.sonicelectronix.com/item_61352_Cort-SFX-AB-NAT.html

Karoly