[Epitesz-barkacs] Gitárerősítő?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Május. 12., V, 19:19:40 CEST

Hi,

Karoly Kovacs a következőt írta ekkor: 2013. május 12. 17:49:33
> Igen. Ezen van egy hangolo elektronika es egy kis eloerosito, plusz
> hangszinszabalyozo (ahogy a gugliban latom, rakeresven a Cort CE304T
> kifejezesre).

Ez így van.

> Ennek az eloerositonek a kimeno jele nem kepes meghajtani
> egy hangszorot, a kimeno impedancia eleve mas, nagy impedanciaju, kis
> szintu jelet ad ki.

Aktív a hangszóró is elvileg, de ezek szerint nem illeszthető ilyen egyszerűen... :)

> Ehhez kell egy vegerosito is. Kiprobalni ugy tudnad,
> hogy a kimeno jelet egy barmilyen otthoni hifi berendezes "line"
> bemenetere dugod fel.

Nincs hifi itthon... laptop mikrofon bemente is más gondolom... :)

> Es hat termeszetesen elem is kell hozza. Ugy latom, itt a kepeken, hogy
> elem (elem allapot?) kijelzese is van:
> http://www.sonicelectronix.com/item_61352_Cort-SFX-AB-NAT.html

Az elem az jó, mert hangolni tudom... :)

Akkor ezt a témát jegelem, igazából elég a hangja így is, csak gondoltam kipróbálom... :)

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor