[Epitesz-barkacs] Gitárerősítő?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 12., V, 19:12:59 CEST

normal pickupbol mikrofonszintu jel jon.

hiaba elektromos, nem jon belole line szintu jel, mert az ott nem a
hangszer kimenete. ezt ugy ertsd, hogy  az erosito a hangszer resze, es ha
kozejuk teszel pedalokat, akkor azok is. teljesen altalanos hogy a
gitarlada ele van leteve egy mikrofon, es az megy a keverobe meg a
hangositasba.

Vajk