[Epitesz-barkacs] Gitárerősítő?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 14., K, 09:19:20 CEST

ra tuddod, de teljesen maskepp fog szolni mint ha mikrofonnal felvenned. a
laptop reszeve valik a hangszernek.
szerintem vannak szoftver gitarerositok. olyan mint egy rendes gitarlada:
bemegy a pickup, van benne reverb, hangszin, es kijon a hang.

azt kell megerteni, hogy az elektromos gitar nevu hangszer resze az erosito.

Vajk