[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?
Cser Tamas
maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 13., H, 09:58:48 CEST
Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2013.05.13.:
> Most ebbol a listabol huzd ki azokat, ahol elszakitod a lancot.
>
> pl a 48/24 baromira fesziti a lancot, es mint latod ekvivalens a 28/14-el,
> egyszeruen nem szabad hasznalni es kesz.
> 28/12 detto.
>
> normal haladasban (pont mint a kamionnal) nem akarsz ilyen kis lepesekben
> valtogatni. ezert nincs ertelme szepen egymas utan legyen a hasznalhato kb
> 14 fokozat.
ahááá, ez kerülte el a figyelmemet, köszi
> ha megjott a hegy, es nagyot akarsz valtoztatni akkor dobsz az elson, ha
> meg csak kicsiket, akkor pattingatod a hatsot.
igazad van....
> Vajk
>
>
>
> 2013/5/13 Cser Tamas <maguspr53 at gmail.com>
>
>> 18 sebességesnél:
>> elöl 28 - 38 - 48 (túra)
>> ( hátul 6 ) Fogszám: 12-14-16-18-20-24
>>
>> csak elöl váltva igencsak érezhető a "nagy váltás"
>> 28/18 1,555
>> 38/18 2,111
>>
>> az egymást követő áttételek a 2 kar "vegyes váltójával"
>> sikerülne:
>>
>> 48/12 4
>> 48/14 3,43
>> 38/12 3,17
>> 48/16 3
>> 38/14 2,71
>> 48/18 2,67
>> 48/20 2,4
>> 38/16 2,375
>> 28/12 2,333
>> 38/18 2,111
>> 48/24 2
>> 28/14 2
>> 38/20 1,9
>> 28/16 1,75
>> 38/24 1,583
>> 28/18 1,555
>> 28/20 1,4
>> 28/24 1,167
>>
>> gépészetileg hogy lehetne "házasítani" a két kart?
>> ( kamionnál 5 seb x felező = 10 sebesség )
>> _______________________________________________
>> Epitesz mailing list
>> Epitesz at lists.javaforum.hu
>> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>>
>
További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról