[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 13., H, 09:36:34 CEST


Most ebbol a listabol huzd ki azokat, ahol elszakitod a lancot.

pl a 48/24 baromira fesziti a lancot, es mint latod ekvivalens a 28/14-el,
egyszeruen nem szabad hasznalni es kesz.
28/12 detto.

normal haladasban (pont mint a kamionnal) nem akarsz ilyen kis lepesekben
valtogatni. ezert nincs ertelme szepen egymas utan legyen a hasznalhato kb
14 fokozat.

ha megjott a hegy, es nagyot akarsz valtoztatni akkor dobsz az elson, ha
meg csak kicsiket, akkor pattingatod a hatsot.

Vajk



2013/5/13 Cser Tamas <maguspr53 at gmail.com>

> 18 sebességesnél:
> elöl 28 - 38 - 48 (túra)
> ( hátul 6 ) Fogszám: 12-14-16-18-20-24
>
> csak elöl váltva igencsak érezhető a "nagy váltás"
> 28/18    1,555
> 38/18    2,111
>
> az egymást követő áttételek a 2 kar "vegyes váltójával"
> sikerülne:
>
> 48/12    4
> 48/14    3,43
> 38/12    3,17
> 48/16    3
> 38/14    2,71
> 48/18    2,67
> 48/20    2,4
> 38/16    2,375
> 28/12    2,333
> 38/18    2,111
> 48/24    2
> 28/14    2
> 38/20    1,9
> 28/16    1,75
> 38/24    1,583
> 28/18    1,555
> 28/20    1,4
> 28/24    1,167
>
> gépészetileg hogy lehetne "házasítani" a két kart?
> ( kamionnál 5 seb x felező = 10 sebesség )
> _______________________________________________
> Epitesz mailing list
> Epitesz at lists.javaforum.hu
> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lists.javaforum.hu/pipermail/epitesz/attachments/20130513/5719149f/attachment.html>


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról