[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
2013. Május. 13., H, 09:36:34 CEST
Most ebbol a listabol huzd ki azokat, ahol elszakitod a lancot.
pl a 48/24 baromira fesziti a lancot, es mint latod ekvivalens a 28/14-el,
egyszeruen nem szabad hasznalni es kesz.
28/12 detto.
normal haladasban (pont mint a kamionnal) nem akarsz ilyen kis lepesekben
valtogatni. ezert nincs ertelme szepen egymas utan legyen a hasznalhato kb
14 fokozat.
ha megjott a hegy, es nagyot akarsz valtoztatni akkor dobsz az elson, ha
meg csak kicsiket, akkor pattingatod a hatsot.
Vajk
2013/5/13 Cser Tamas <maguspr53 at gmail.com>
> 18 sebességesnél:
> elöl 28 - 38 - 48 (túra)
> ( hátul 6 ) Fogszám: 12-14-16-18-20-24
>
> csak elöl váltva igencsak érezhető a "nagy váltás"
> 28/18 1,555
> 38/18 2,111
>
> az egymást követő áttételek a 2 kar "vegyes váltójával"
> sikerülne:
>
> 48/12 4
> 48/14 3,43
> 38/12 3,17
> 48/16 3
> 38/14 2,71
> 48/18 2,67
> 48/20 2,4
> 38/16 2,375
> 28/12 2,333
> 38/18 2,111
> 48/24 2
> 28/14 2
> 38/20 1,9
> 28/16 1,75
> 38/24 1,583
> 28/18 1,555
> 28/20 1,4
> 28/24 1,167
>
> gépészetileg hogy lehetne "házasítani" a két kart?
> ( kamionnál 5 seb x felező = 10 sebesség )
> _______________________________________________
> Epitesz mailing list
> Epitesz at lists.javaforum.hu
> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lists.javaforum.hu/pipermail/epitesz/attachments/20130513/5719149f/attachment.html>
További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról