[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?
Cser Tamas
maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 13., H, 10:45:48 CEST
SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta, 2013.05.13.:
> Hali!
>
> Sehogy. Nincs értelme. Nem illik azokat a fokozatokat használni, ahol
> nagyon keresztben megy a lánc.
ezt nem nagyon figyeltem eddig, illetve elől a középső lánckerékhez
mérhetően elég volt a hátsó lánckeréknél kattogtatni, de műszaki hiba miatt
mostanában csak az első láckerékdobálás maradt
> Ha zavar a dolog, akkor az agyváltó a megoldás. A Shimanónak van már 11
> sebességes agyváltója is, más kérdés, hogy nem olcsó. Viszont a lánc mindig
azt hiszem, hogy marad a külsőláncosdi
> ugyanott van, egy karral váltható, álló helyzetben is, az egész zárt,
> védett helyen van.
>
> Szabolcs
>
>
>
> 2013. május 13. 9:28 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:
>
>> 18 sebességesnél:
>> elöl 28 - 38 - 48 (túra)
>> ( hátul 6 ) Fogszám: 12-14-16-18-20-24
>>
>> csak elöl váltva igencsak érezhető a "nagy váltás"
>> 28/18 1,555
>> 38/18 2,111
>>
>> az egymást követő áttételek a 2 kar "vegyes váltójával"
>> sikerülne:
>>
>> 48/12 4
>> 48/14 3,43
>> 38/12 3,17
>> 48/16 3
>> 38/14 2,71
>> 48/18 2,67
>> 48/20 2,4
>> 38/16 2,375
>> 28/12 2,333
>> 38/18 2,111
>> 48/24 2
>> 28/14 2
>> 38/20 1,9
>> 28/16 1,75
>> 38/24 1,583
>> 28/18 1,555
>> 28/20 1,4
>> 28/24 1,167
>>
>> gépészetileg hogy lehetne "házasítani" a két kart?
>> ( kamionnál 5 seb x felező = 10 sebesség )
>> _______________________________________________
>> Epitesz mailing list
>> Epitesz at lists.javaforum.hu
>> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>>
>
További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról