[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 13., H, 10:45:48 CEST


SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta, 2013.05.13.:
> Hali!
>
> Sehogy. Nincs értelme. Nem illik azokat a fokozatokat használni, ahol
> nagyon keresztben megy a lánc.

ezt nem nagyon figyeltem eddig, illetve elől a középső lánckerékhez
mérhetően elég volt a hátsó lánckeréknél kattogtatni, de műszaki hiba miatt
mostanában csak az első láckerékdobálás maradt

> Ha zavar a dolog, akkor az agyváltó a megoldás. A Shimanónak van már 11
> sebességes agyváltója is, más kérdés, hogy nem olcsó. Viszont a lánc mindig

azt hiszem, hogy marad a külsőláncosdi

> ugyanott van, egy karral váltható, álló helyzetben is, az egész zárt,
> védett helyen van.
>
> Szabolcs
>
>
>
> 2013. május 13. 9:28 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:
>
>> 18 sebességesnél:
>> elöl 28 - 38 - 48 (túra)
>> ( hátul 6 ) Fogszám: 12-14-16-18-20-24
>>
>> csak elöl váltva igencsak érezhető a "nagy váltás"
>> 28/18    1,555
>> 38/18    2,111
>>
>> az egymást követő áttételek a 2 kar "vegyes váltójával"
>> sikerülne:
>>
>> 48/12    4
>> 48/14    3,43
>> 38/12    3,17
>> 48/16    3
>> 38/14    2,71
>> 48/18    2,67
>> 48/20    2,4
>> 38/16    2,375
>> 28/12    2,333
>> 38/18    2,111
>> 48/24    2
>> 28/14    2
>> 38/20    1,9
>> 28/16    1,75
>> 38/24    1,583
>> 28/18    1,555
>> 28/20    1,4
>> 28/24    1,167
>>
>> gépészetileg hogy lehetne "házasítani" a két kart?
>> ( kamionnál 5 seb x felező = 10 sebesség )
>> _______________________________________________
>> Epitesz mailing list
>> Epitesz at lists.javaforum.hu
>> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>>
>


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról