[Epitesz-barkacs] Gitárerősítő?

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Május. 13., H, 10:52:50 CEST

Hinnye! Igazad van!

Mentsegemre szolgaljon, hogy almomban sem gondoltam, hogy egy magneses
hangszedo jelet "azonnal" ravezetik hangero es hangszinszabalyozo
potikra. Ezt nem nagyon szoktak csinalni, emlekeim szerint csak jo
regen, a csoves korszakban volt "divat".

Viszont akkor Attilanak van igaza, nem eleg az olyan erolkodo, amely
line bemenetet fogad, hanem olyan kell, amely magneses hangszedo jelet
kepes fogadni.

Ekkor viszont Gabor bajban lesz, hisz azt mondta, nincs otthon semmilyen
hifije. Esetleg baratnal, ismerosnel ki tudja probalni.

Karoly