[Epitesz-barkacs] Gitárerősítő?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 13., H, 10:56:55 CEST

az elektromos gitar erossen a csoves idokbol jon, es erossen fontos a
kompatibilitas. egyszeruen atterni a line szintu jelre olyan lett volna
mint bevezetni angliaban a jobboldali kozlekedest.

gabornak mindenkeppen kelleni fog vagy egy rendes gitarerosito, vagy egy
mini kevero, amin van mic bemenet. hazi hifin is szok lenni mic bemenet.

de mondom, az elektromos gitar a ladaval egyutt alkot hangszert, ugy van
hangja. szoval ha villanygitarozni akar, akkor kell szerezzen egy kicsi
gyakorloerositot is.

Vajk