[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 14., K, 14:06:55 CEST

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2013.05.14.:

> Különben
> is, az aksikat nem lehet ám akármekkora árammal tölteni! Ha ráküldöd a pl
> 12V-osra a 14,4V-ot, ahogy az autók is általában teszik, messze nem jön
> létre
> pártíz ampernél nagyobb áram. Szóval a 20C meg ilyesmi lehetetlen, vagy

pl. egy 300Wattos  teher UPS-nél 12V akkuról beszipákol 25A-t
és én pl. 12V 55Ah (zsiguli méretű) indító akkuról táplálom
az áramszünet kezdetén az autóakku meg van a 14,4V

mondjuk 1/2 óra múlva lekonyul 12V-ra, és látom, hogy még nekem
még fél órára kellene még a terhelés, beröffentek egy benzines
12V-os zsiguli generátort, ami simán tud 42A-t leadni

ekkor au UPS a 25A-t már a generátor felől csurgó delejről veszi el,
és a generátor felől csurgó maradék 17A-rel nyomatnán az akkut
(azzal a pártíz amperrel)

ekkor felveszi az akku azt a 17Ampert egy 55Ah "indítózástól lekornyadt"?