[Epitesz-barkacs] kaputelefon kábelcsere

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2013. Május. 15., Sze, 19:11:13 CEST

Üdv!

Beleszaladtam a fenti problémába. A földszinti bekötődoboztól a kapuig megy
egy tíz eres kábel és egy ideje fogynak benne az ép erek. Gondolom, hogy
valami korrózió vagy trehány módon toldották meg valahol. A lényeg, hogy
eljutottunk a -1 tartalék érig. :-(

Elméletileg tudom, hogy a régi kábellel be lehet húzni az újat, de kíváncsi
volnék a buktatókra. A hossz kb. 20 méter és közben átmegy két
bekötődobozon, úgyhogy egyszerre legtöbbet tíz méteren kellene behúzni,
viszont nem egyedül ez megy a csőben.

Ha nem kizárt, hogy elsőre sikerüljön, akkor inkább nem hívnék hozzá
mesterembert. Minden tanácsot szívesen vennék.

Palasik Sándor