[Epitesz-barkacs] wifi antenna

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Május. 16., Cs, 21:45:02 CEST

Vajk Fekete wrote:
> hmm. nincs jo vilagkepem hozza.

Nekem se. Nem foglalkozom wattokkal meg semmivel, csak elképzeltem, hogy van egy
hullámkép, amit semmi más nem szab meg, csak a geometria. Meg hogy az egyik
oldali adó a másik helyen tud elegendő jelet produkálni, akkor ennek visszafelé
is működnie kell ugyanakkora teljesítmények esetén, mert ugyan a lenti
szétsugároz, de vételkor meg "szét is vesz". :-) A fenti meg ugyanúgy
öszpontosítja a vett jelet, ahogy adáskor is az ő kis antennájának nagy
térszögbe küldött jelét koncentrálja.

Ha nem jó, a konkrétumok miatt nem jó, de innentől én már nem tudok hozzászólni.

Az egész nem tévesztendő össze azzal, hogy ha van valahol fent egy műhold, az
sugároz nem kis teljesítménnyel, és lent parabolával veszik, és hogy visszafelé
nincs lehetőség oda küldeni. Mert hogy itt azért nincs meg a szimmetria, mert a
vevőnél nincs mód arra a bazi teljesítményre, ami fent megvan. Pontosabban
megvan a fellövéshez is a teljesítmény - a műhold üzemeltetőjénél. :-)