[Epitesz-barkacs] wifi antenna

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Május. 16., Cs, 23:27:06 CEST

Elbizonytalanított kicsit engem is.

Úgy gondolom, hogy ezeket a parabolákat arra találták ki, hogy egymást
nézzék szemből, így amelyik ad, az jó nagy jellel meg tudja kínálni a
másikat, ezért abban nem kell valami érzékeny vevőnek lenni.

De baromi egyszerű, csak fel kell hívni egy erre szakosodott céget, és
kapásból megmondják.
Amit majd Attila jól továbbad nekünk :)

Gábor