[Epitesz-barkacs] wifi antenna

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2013. Május. 17., P, 06:53:40 CEST

2013. május 14. kedd 21:56:26 keltezéssel Hofferek Attila feladótól
alábbiakban idézett levél érkezett drótpostán:
> Kellene nekem a Duna towerbol ugy kiloni wifit a
> margitszigetre egy jatszoterre, hogy ott minden
> segedeszkoz nelkul jo jelet kapjon ehy noti, tablet
> vagy wifis telefon. Letezik ilyen antenna vagy barmi,
> amit egy haromantennas wifirouter egyik antennaja
> helyere bedugok, vagy valami? Aktiv eszkoz is ho volna.
Na akkor fussunk neki még egyszer.
Azon a frekvencián, amin a wifi sugároz nem lehet ilyen távolságot lefedni
egyetlen eszközzel.
Az egyik lehetséges megoldás a jelerősítők használata. Ebben az esetben
konkrétan a wifi jelet erősíted és adod tovább.
Másik lehetséges megoldás irányított antennák használata. Az egyik oldalon a
router LAN portjára csatlakozik az antenna, a másik oldalon pedig még egy wifi
AP-t kell rákötni az antennára.

jókat:
 .~.
 /V\