[Epitesz-barkacs] wifi antenna

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2013. Május. 17., P, 09:36:54 CEST

ahogy elnezem, azt a tenyt mindenki elhanyagolta, hogy az adott
helyszinen millio wifis cucc mukodik, osztozva nehany csatornan.
tehat egy iranyszelektiv antenna eseten is sokfele jelbol kell kihamozni
a sajatot. egy repeater meg ugye plane nem okos, tehat az adott csatorna
osszes jelet erositi...

nekem is vannak belvarosi kornyezetben remalmaim, amikor a wifi
analizator azt mondja, hogy x csatornan 6-8 eszkoz van jelen... es
egymast szivatjak. aztan fixre elviszem a csatornat egy kevesbe
terheltre es lass csodat, jelentosen javul a sebesseg.

es gondolom a cel nem csak a kapcsolat letesitese, hanem aktiv
hasznalata is.. marpedig oda az is kell, hogy ne masik szaz eszkozzel
versemyezz azon a csatornan.

amugy elemes/akkus wifis 3g router lenne a megfejtes szerintem..
es valami vpn