[Epitesz-barkacs] wifi antenna

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2013. Május. 21., K, 09:40:39 CEST

2013.05.21. 9:24 keltezéssel, Zsiráf írta:
> Nem. A szabvány azt írja, le, hogy az adott frekvencián milyen erősséggel
> lehet adni és az pedig kizárja, hogy egy wifi jel olyan távolságban fogható
> legyen, mint ahol te szeretnéd.

A jel erőssége szerintem csak egy jellemző a többszázból, ami a
képletben szerepel,
és ha erősen irányítom a jelet, simán lehet szerintem csekély
veszteséggel szállítani.
Ld lézer.

> Egyébként sem érnél vele semmit, ha a jelet kijuttatnád a végpontra, mert a
> mobil eszközöd (telefon tablet, stb...) nem képes olyan erővel sugározni, hogy
> az antenna fogja a jelet.

Mármint melyik antenna? Szerintem tök simán létezik olyan antenna, ami
az alfa-centaurin
leadott wifi jelet tudja fogni.

De ismét: tudsz forrást mutatni erre az ún (és szerintem csak a te
fejedben létező) szabványra,
ami kizárja amit szeretnék?