[Epitesz-barkacs] wifi antenna

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2013. Május. 21., K, 12:24:50 CEST

2013. május 21. kedd 09:40 keltezéssel Hofferek Attila feladótól alábbiakban
idézett levél érkezett drótpostán:

> A jel erőssége szerintem csak egy jellemző a többszázból,
Amit viszont az határoz meg leginkább, hogy milyen feltételekkel sugározhatsz
az adott frekvencián.

> szerepel, és ha erősen irányítom a jelet, simán lehet szerintem csekély
> veszteséggel szállítani.
Ezt senki nem vitatta.

> De ismét: tudsz forrást mutatni erre az ún (és szerintem csak a te
> fejedben létező) szabványra, ami kizárja amit szeretnék?
Valószínűleg tényleg csak az én fejemben él, hogy nem lehet szabadon
garázdálkodni bármilyen rádiófrekvencián, hanem meghatározott feltételek
(szabvány) szerint.

Amúgy válogass:
http://www.ieee802.org/

Nu, akkor utoljára és részemről a téma lezárva.
Eredetileg ezt írtad:
> Kellene nekem a Duna towerbol ugy kiloni wifit a margitszigetre egy
> jatszoterre, hogy ott minden segedeszkoz nelkul jo jelet kapjon ehy noti,
> tablet vagy wifis telefon.
Én erre írtam azt (és fenntartom változatlanul), hogy ilyen formában nem
megoldható. Ugyanis ebben a felállásban a mobileszközre is kell egy
segédeszköz (amit te eleve kizártál) ahhoz, hogy az internetet vagy legalább a
saját belső hálózatodat elérd. A wifi kapcsolat ugyanis csak akkor tud
létrejönni, ha megvan a kétirányú kapcsolat.

Egyéb megoldásokat én is javasoltam, viszont ezek szerint vagy nem olvastad el
figyelmesen a leveleimet, vagy funkcionális analfabétaként nem sikerült
értelmezni.

jókat:
 .~.
 /V\