[Epitesz-barkacs] vizelvezetes kerdes

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Május. 21., K, 15:28:20 CEST

Nem tudom, mekkora a garázsod, de nem tűnik lehetetlennek egy mondjuk
0,7x0,7x1,5m-es aknát készíteni.
Csatorna magasabban van, mint ez a leendő folyóka?

Folyókának ásni egy jó nagy árkot keresztbe, abba lerakni egy vaskos PVC
csövet, végeit lezárni, és mondjuk fél méterenként feljönni egy 5-10
centis elágazással? Akkor nem kell zsaluzni, meg drága folyókát venni,
csak a végén felülről kiönteni betonnal.

Gábor