[Epitesz-barkacs] vizelvezetes kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 21., K, 15:35:47 CEST

Csatornaval kb egy szintben van, de nem akarok rosszfiu lenni, direktbe nem
kotnem a csatornaba.

A folyokaval nem az ara a problema, hanem eleg filigran cuccok, nehezen
hiheto hogy nem suhan at felette a viz.

Amugy kezdem en is azt erezni, hogy a garazskaputol visszabb kell egy akna,
ami igy az alapoktol tavol biztositja az elszivargast, es ebbe ket-harom
komoly csovel becsovezve a "folyoka". Esetleg a rampan feljebb is egy masik
keresztbe, ugyanoda csovezve.

Vajk