[Epitesz-barkacs] vizelvezetes kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Május. 21., K, 23:54:49 CEST

Vajk Fekete wrote:
> voltam egyszer nyiltnapon a soroksari szennyvizatemelo telepen. (ami
> az obi hata mogott van a vagohid megallonal)
>
> ott mondtak, hogy bpesten nincs kulon csatorna, csak egybe van. ha
> nagy a zivatar, es tele a puffer a tisztitomuben, akkor egybol a dunaba
> nyomjak, ugyis fel van higitva.

Hát akkor meg kell hajolnom a tények előtt. Ezek szerint van valami bűzelzáró a
lefolyórácsok alatt?

> kicsit ironikusan hangzik, hogy ha ontok a dunaba egy liter szart, az
> karos, de ha ontok melle 10liter vizet is, az mar nem, mert elegge
> hig. hat a dunaban ott a sok viz, eleg hig az igyis ugyis ...

Gondolom az menti fel őket, hogy ez nem túl sűrűn fordul elő.
Amúgy itt budafoknál egy halom helyen folyik a dunába szennyvíz, állandóan, nem
csak esőben. Ha olyan a szélirány, hosszan támolyog a bűz a parton.