[Epitesz-barkacs] vizelvezetes kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 21., K, 23:35:02 CEST

voltam egyszer nyiltnapon a soroksari szennyvizatemelo telepen. (ami az obi
hata mogott van a vagohid megallonal)

ott mondtak, hogy bpesten nincs kulon csatorna, csak egybe van. ha nagy a
zivatar, es tele a puffer a tisztitomuben, akkor egybol a dunaba nyomjak,
ugyis fel van higitva.

kicsit ironikusan hangzik, hogy ha ontok a dunaba egy liter szart, az
karos, de ha ontok melle 10liter vizet is, az mar nem, mert elegge hig. hat
a dunaban ott a sok viz, eleg hig az igyis ugyis ...

Vajk