[Epitesz-barkacs] Szt. Endre figyelmébe

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2013. Május. 22., Sze, 11:55:58 CEST

Ok, én arra gondoltam, hogy ha már úgyis kell 3 akkumulátoros készülék a hordozhatósága miatt, akkor ne kelljen 3 vezetékes gépet is megvenni a kitartás miatt, csak egy darab „vezetéses akkumulátort”..

Ha az én Makitám egyik akkumulátora beszarik, csinálok is hozzá egy ilyen tápot. Már csak azt kellene tudni, hogy milyen áramfelvétele lehet ezeknek az akkumulátoros gépeknek? Gondolom 10A a minimum, de az is csak 100W körül van. Ebből nem biztos, hogy kijön egy rendes indítási nyomaték..

KI