[Epitesz-barkacs] felelevenítés

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 27., H, 00:22:21 CEST

Orbán Mihály <minyu at freemail.hu> írta, 2013.05.26.:
> Most még nincs teljesen összerakva, mert azon agyalok, hogy úgy kössem-e
> rá a vizet, mint anno, vagy úgy, mint a mostani kis tartályosokra.
> Tudniillik régen a szivattyú tolta a tartályba vizet, fölül meg
> sürítette a levegőt. A hálózat csak a tartályon keresztül jutott vízhez.
> A mai kis tartályok csak arra valók, hogy érezzék a nyomás esést és
> kapcsolják a szivattyút. A víz közvetlen a felhasználási hely fele megy,
> majd a csap elzárása után egy vékonyabb csövön termeli fel a nyomást a
> tartályban.

az én olvasatom szerint mindegy, mert régen is meg ma is ZÁRT rendszer van

a szivattyú addig nyomja a vizet, amíg a nyomáskapcsolója ki nem kapcsolja

a nyomás alatti zárt rendszernek mindegy, hogy a tartály 2db csőcsonkon
keresztül töltődik, vagy csak egy csövön

mondjuk a 2 csövesnél a tartályban pangó víz nem lenne, talán az lenne
a jobb, ha
már választani lehet