[Epitesz-barkacs] vizsporolas

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Nov. 12., K, 20:39:51 CET

Sztem egy átlag ember csak annyit tud, hogy 90% az sok, százból vajon hányan mondanák meg emberi ido alatt, hogy 5 az hány százaléka 150-nek? Elég, ha a 360 fokos fordulatra gondolunk:(

Ennyiben szélhámosság, de hogy visszaforgatja a vizet, valóban jelentosen csökkentheto a fogyasztás.

Mondjuk a "tisztább, mint a csapvíz" más oldalról támad, de én erre azt kérdezem: Na, és?

Arról sem regél, hogy a szuro tisztítása miként történik, (cserével?), a feltételekbol kiindulva a 80%-os energiamegtakarítás is neccesnek tunik, ami ha mégis, akkor eladhatatlanul drága lenne a ketyere, szóval nagyon nem kerek a dolog.

Üdv
pi