[Epitesz-barkacs] vizsporolas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Nov. 12., K, 23:41:06 CET

nem erted. ez nem mukodik. nincs megepitve. nem tudni hogyan tortenik a
szuro tisztitasa, mert meg nem is tudjak milyen szuro lesz benne. csak
kitalaltak hogy visszaforgatos zuhany, rajzoltak egy par kepet, es
marketingelik magukat. majd ha valaki lat benne fantaziat, es ad penzt,
akkor vesznek valakit aki a muszaki reszet kidolgozza.

Vajk