[Epitesz-barkacs] Alternatív fűtés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Nov. 18., H, 17:04:20 CET

Ez egy kínai hőszivattyú? Ha igen, a hosszútávú üzemeletetése
(tartósság, alkatrészellátás) vajon mennyire biztosított?
Az 54dBA zajszintet már néztétek? Azon kívül, hogy zavarja esetleg a
szomszédokat, meg engem, az is lehet, hogy szabályba (törvénybe) ütköző.
Egyébként jó ötlet, csak ezek a kérdések ne lennének.

Gábor