[Epitesz-barkacs] Alternatív fűtés

gyapo gyapo at freemail.hu
2013. Nov. 18., H, 17:52:14 CET

> Én a kandallót annak idején biztonsági fűtésnek terveztem, meg hobby
> fűtésnek.

A kandalló vagy egyéb fatüzeléses kályha táplálása automatikusan
aprítékkal az létező dolog? Mert én eddig inkább Pista bácsiról
hallottam, aki ül a melegben és kb. 10 percenként tesz a tűzre, kevés
borral üzemel egész nap.
A minap láttam kézzel csíkokra tépett papír, beáztatva, rúdba
préselve, kiszárítva, és dícsérték, hogy jó vele tüzelni. Meg van a
pellet ami drága, egyszerű tűzifa aprítása nem tudom mennyibe kerül és
milyen gép kell hozzá. Gallyakat szedni az nem embernek való olyan
mennyiségben.

Üdv.: gyapo