[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: Alternatív fűtés

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Nov. 19., K, 15:04:59 CET

Az ismeretségről annyit, hogy valahonnan kaptam a telefonszámot kb 5 éve.
Felhívtam és azóta is évente 3-6 alkalommal beszélünk és csak telefonon.
Ha látnám az erdészt az utcán, nem ismerném meg.

Attila!
Hol laksz?
Hamarosan keresni fog engem az erdész, mert készíti a jövő évi tervet.
Rendeljek neked is egy autónyit? :-)
Akácot, vagy vegyes keményfát? Mert tőlem csak ennyit kérdez.
:-)

Üdv. Tibi