[Epitesz-barkacs]     Válasz: Re: Alternatív fűtés

Tanács Dávid Szilveszter tanacsdavid at sosperec.hu
2013. Nov. 19., K, 15:38:36 CET

Albertirsara engem is erdekelne egy szallitmany :)

dá

---- Be Tue, 19 Nov 2013 15:04:59 +0100 Varga Tibor<vargat61 at gmail.com> írta ----

Az ismeretségről annyit, hogy valahonnan kaptam a telefonszámot kb 5 éve.

Felhívtam és azóta is évente 3-6 alkalommal beszélünk és csak telefonon.

Ha látnám az erdészt az utcán, nem ismerném meg.

Attila!

Hol laksz?

Hamarosan keresni fog engem az erdész, mert készíti a jövő évi tervet.

Rendeljek neked is egy autónyit? :-)

Akácot, vagy vegyes keményfát? Mert tőlem csak ennyit kérdez.
 :-)

Üdv. Tibi