[Epitesz-barkacs] Alternatív fűtés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Nov. 19., K, 16:59:41 CET

Akkor lehet, hogy helyesebb low-e házról beszélni. A lényeg az, hogy
durva hőszigeteléssel le tudnám vinni annyira a külső energiaigényt,
hogy azt könnyen bármivel elő lehessen állítani. Ha csak 1-2kW-ot kell
hozzáadni a saját előálló energiához, akkor egy sima elektromos fűtés,
vagy egyszerű kandalló megteszi.
Télen én amúgy sem sűrűn nyitok ablakot, nyáron meg miért ne lehetne?
Az, hogy bejön a meleg, nem különösebben zavar.

Az teljesen igaz, hogy a két ház több költség és nagyobb energiaigény,
de ezzel nem nagyon tudok mit kezdeni. Szeretnék életemben egy
gerendaházat, de abból túl nagyot nem merek, ki tudja mennyire jó a
valóságban. Másrészt nem tudok előrántani pénzt egy nagy ház építésre,
amíg el nem adtam a meglévő lakásom. Meg szubjektív, hogy tetszik a két
épület, érdekesebb mint az egy :) Lehet közéjük egy olyan kis védett
teret csinálni.

Gábor