[Epitesz-barkacs] infra film futes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Nov. 29., P, 18:45:25 CET

Sziasztok,

A szep uj garazsomban kezd nagyon hideg lenni. 11 fok korul jarunk. tul sok
a kulso felulet, es azert nem lett tultolva a hoszigeteles. (egy oldal a
haz fele, aljaban 5cm eps, teteje 5cm xps laposteto, egy oldal garazskapu,
masik ket oldal felig foldben felig szabadon, 8cm xps.

Arra gondoltam, hogy mivel csak kicsi idore kell kicsi meleg, pont nekem
valo az infra elektromos futes. Par szaz watt es par m2 eleg lenne hogy
fentrol susson ram a nap.

A kesz panel draga, maga a film olcso. Hogyan lehetne biztonsagos panelt
barkacsolni belole? Az en otletem: 9.5mm gipszkarton, film, 1cm
hungarocell. Fa kepkeret, es kis fulekkel felcsavarozom a plafonra.

Jo lesz ez igy?

Vajk
--------- következ? rész ---------