[Epitesz-barkacs] infra film futes

Beka beka63 at freemail.hu
2013. Nov. 29., P, 18:55:51 CET

Hello Vajk Fekete!

> Arra gondoltam, hogy mivel csak kicsi idore kell kicsi meleg,
> pont nekem valo az infra elektromos futes. Par szaz watt
> es par m2 eleg lenne hogy fentrol susson ram a nap.

Szerintem ez nem valami gyors futés.
Ráadásul az ember alapvetoen alulról fázik.
Nálunk a konyhában télen olajradiátor volt, míg rá nem untam.
Óra mire adott valami érezheto meleget.
Lecseréltem egy ventilátoros melegfúvó dobozkára.
Filléres áru a boltban.
Bekapcsolom és azonnal fújja a lábamra a meleget.
Hiába van felül hideg, ha egyszer alulról futve vagyok.
Ráadásul felül sincs hideg, mert a radiátorhoz képest
valami egészen gyorsan befut. Ráadásul mindig csak
addig megy, amíg kell. Ha kipróbálod sem vesztettél
csak pár ezrest. Valamint szerintem ahol állni szoktál,
(vagy ülni), tegyél oda egy nem kár érte szonyeget.

    Géza