[Epitesz-barkacs] infra film futes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Nov. 29., P, 19:03:56 CET

Van ilyen ventillatoros hosugarzom. Az adott szituban nem er semmit.

Azert az en szitum elegge elter a lakasban eloforduloktol:
 - 6-7 fokrol indulunk
 - nem ulok meg ilyenek, hanem barkacsolok/asztaloskodom. 15-16 fok boven
eleg
 - huzok zoknit, rendes cipot, amugy sem vagyok alulrol fazos.
 - 27m2 az egesz helyiseg, eselytelen az egeszet felfuteni, viszont ha a
levegot futom, az szetkeveredik azonnal.

Vajk