[Epitesz-barkacs] Téglakályha

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Nov. 29., P, 19:17:35 CET

Azért akarok puffert, hogy kiegyenlítse a hőleadást, és ne kelljen
sokszor pakolni a kályhát. Viszont nincs sok hely ahhoz (a konyhában),
hogy egy baromi nagy kályhát építsek, a tetőtér csücskében, akár
fektetve meg nem sokat zavarna egy tartály.
A puffertartályból egy termosztáttal vezérelt szivattyúval mindig pont
annyi hőt vehetnék ki, amennyi éppen kell.
A HMV-ügyet is onnan meg tudom oldani, sőt ha épp nincs kedvem a tűzre
pakolni, vagy rettentő nagy pluszban van a napelemek termelte leadott
áramom, egy fűtőpatronnal is meg tudom melegíteni benne a vizet.
Ha a meleg levegőt akarod szállítani, egyrészt kissé huzatos lehet,
másrészt akusztikailag nem a legjobb, szeretném ha a helyiségek
viszonylag jól hangszigeteltek lennének egymástól.
Van egy olyan elképzelésem is, hogy csak azt a szobát fogom durvára
hőszigeteltetni, ahol dolgozom, mivel hosszabb távon a többi csak
vendégszoba lesz, és csak jó időben lesz kihasználva.

Gábor