[Epitesz-barkacs] Fokozatmentesen állítható asztal

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Okt. 8., K, 21:08:14 CEST

Magat az emelest ezer felekepp meg lehet oldani. Pl egy trapez autoemelovel
(dacia). Vagy egy parabolaantenna mozgato motorral, vagy egy nyilokapu
motorral, vagy egy nagy menetesza'rral. Tenyleg ezerfelekepp.

Inkabb az a kerdes, hogy menyire kell eros es massziv legyen. Mit fog
csinalni? Furo alatt targyasztal?

Vajk