[Epitesz-barkacs] Fokozatmentesen állítható asztal

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2013. Okt. 8., K, 22:56:25 CEST

2013. október 8. 21:08 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:

> Magat az emelest ezer felekepp meg lehet oldani. Pl egy trapez
> autoemelovel (dacia). Vagy egy parabolaantenna mozgato motorral, vagy egy
> nyilokapu motorral, vagy egy nagy menetesza'rral. Tenyleg ezerfelekepp.
>
> Inkabb az a kerdes, hogy menyire kell eros es massziv legyen. Mit fog
> csinalni? Furo alatt targyasztal?

Inkább támasztó asztal lenne.
A kiindulási probléma az, hogy a különböző eszközeim különböző magasságúak
(más-más magasságban van a nullpont), és unom már, hogy mindig keresgetnem
kell az alátámasztáshoz (a vízszintes helyzethez) a megfelelő alátámasztó
dolgokat. Legyen szó fúrásról, marásról, hegesztésről, a lényeg az lenne,
hogy könnyen, gyorsan vízszintbe tegyem a hosszú munkadarabokat.

Kösz:
    Laci