[Epitesz-barkacs] Mosógép motor és fűtőszál hajtása

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Okt. 14., H, 14:19:25 CEST

Akkor ha romlik a fűtőszál hatásfoka, soha sem fog a beállított
hőmérsékleten mosni?

Létezik, hogy egy modern, digitális 100eFt-os mosógépen is csak azért
nincs fokozatmentes hőmérséklet beállítási lehetőség, hogy megspórolják
a hőmérőt, és a fűtőszálat kapcsoló elemet???
Egész eddig nem értettem, miért csak 3-4 féle fix hőmérsékletet lehet
ezeken beállítani, ilyesmi életembe' nem jutott volna eszembe.

Gábor