[Epitesz-barkacs] Mosógép motor és fűtőszál hajtása

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Okt. 14., H, 13:52:34 CEST

   Közben konzultáltam az egyik kollégámmal. Ő azt
állítja, hogy egy mechanikus hőfokkapcsoló kapcsolja
a fűtőszálat. Mondjuk fix 40 fokon. Ha magasabb hő-
mérséklet kell, akkor még adott ideig a jelzés után
fűt, azután továbblép a programkapcsoló. Így aztán
nincs is vezérelt elektronikus kapcsolóeleme a fűtésnek.

   Egyébként időközben a centrifuga gond is megoldódott.
Megy szépen. :D
  (Hagyni kellett leürülni a dobot, különben érzi, hogy
van benne víz és azt hiszi, hogy meghibásodott a kapcsoló
illetve hogy eldugult a leürítő.)

    Üdv.: Horváth Zsolt