[Epitesz-barkacs] Mosógép motor és fűtőszál hajtása

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Okt. 14., H, 14:35:47 CEST

Hali!

Szerintem a fix hőmérsékletnek inkább felhasználói felület oka van. Az
emberek megszokták a 30-60-90 fokot, csak feleslegesen összezavarnád őket a
tetszőleges állítási lehetőségekkel. A ruhán is ezek a hőfokok vannak,
gondold el az emberiség nagy része mit kezdene azzal, ha ezektől eltérőt is
be lehetne állítani.

Tudom, erre majd jön valaki, hogy de ő 47,8 fokon akar mosni. Akkor ő nem
tartozik alakosság fent megjelölt 95%-ba.

Lásd még a kihasználatlan kilences gombot a másodpercre programozható
mikrókon.

Szabolcs