[Epitesz-barkacs] Mosógép motor és fűtőszál hajtása

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Okt. 14., H, 14:44:16 CEST

Az enyemen lehetett fokozatmentesen tekerni a homersekletet. Viszont a
homerseklet egy elegge elvont dolog, valojaban eleg nehez kezelni.

Mi az hogy 45 fokos vizben mosol? Mikor 45 fokos? Az elejen? A vegen? Az
aljan vagy a tetejen? Mikozben melegited, hol mered? A futoszal mellett
nyilvan nem jo, attol tavol meg hiaba mered, lehet hogy reg forr a
futoszalnal, a merodnel meg meg csak 44 fokos. Ha futes kozben kevered,
akkor lehet hogy atmenetileg eltunik a viz a futoszalrol, az sem jo.

Szoval lehet hogy teljesen jo az, hogy  a futesi idot allitod es kesz.
Persze igy bukhatsz ha eleve melegvizzel toltod.

Vajk