[Epitesz-barkacs] Mosógép motor és fűtőszál hajtása

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Okt. 14., H, 15:32:49 CEST

Azért a 40/60/90 között eléggé nagy ugrások vannak. Nekem pl. az
edzőruhámat nem elég langyi vízben mosni, mert száradáskor be tud
büdösödni, viszont túl melegben sem, mert nem akarom, hogy a színe,
anyaga károsodjon. Jó lenne 50 fok hozzá.
Olyan is lehet, hogy a kifőzés már ártana valami anyagnak, de mégis jó
lenne fertőtleníteni. Pl. 75 fokon mosnám.

Gábor